poniedziałek, 22 grudnia 2014

Christmas all around

Niby mam teraz więcej czasu, ale jakoś pisać się nie chce. Tępo lampię się w ekran i cisnę kolejny odcinek Grey's Anatomy. Z obolałym gardłem i siorbiącym nosem (Yeha, I'm fu***n' invinsible) -latałam po Katowicach przez ostatni tydzień bez płaszcza to mam. A tu Święta za pasem i trzeba się brać za wszystkie przygotowania. Choinka, dekoracje, niemowlę, które przewraca choinkę i niszczy dekoracje, pranie dopiero co kupionego obrusu i misia, którego Pola koniecznie musi przytulić w trakcie jedzenia i nie a innej opcji - taki lajf mamy ostatnio. Leniwy, niecierpliwy, domowy, bezsensownie piękny, bo w końcu spokojny. Za oknem szaleje wichura a ja chowam psa (wspominałam, że mamy psa?!) do garażu, głaszczę kota, przewijam Polkę i wracam do bożonarodzeniowych książek o miłości. Cudownie jest.

Mały szkudnik, szkudzi pod choinką (z zabawką przysłaną nam przez WWF)

Domek (a w zasadzie dwa) kupione 2 lata temu na jarmarku bożonarodzeniowym w Krakowie

All I want for Christmas... I already have :)

Mój super bożonarodzeniowy obrus kupiony za całe 39zł w Tesco (a nie za 120 w Home and You)








4 komentarze:

  1. Czy można wiedzieć gdzie kupiłaś Polce buciki? Czy trzymają się nóżki? Ja od dwóch tygodni szukam bucików dla córeczki i niestety takie typowo do chodzenia najniższy rozmiar i tak mają za duży, a niemowlęce np. z H&M u nas nie wytrzymują na nogach nawet 5 minut (córka dwa razy machnie nóżkami i po bucikach). Buty kupić jednak trzeba, bo mała mimo, że dopiero skończy 9 miesięcy pnie się do góry i stoi, próbuje nawet robić parę kroczków, a w skarpetkach mam wrażenie, że jest jej zimno, nie mówiąc już o trudnościach przy ich dopraniu :(
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki to Ekotuptusie firmy Fiorino (do kupienia np. na DaWandzie). Można je zamówić na wymiar, na stronie producenta są dokładne wskazówki, jak wymierzyć stópkę. U nas trzymają się rewelacyjnie (z bucikami z Tesco było, jak piszesz - 5 minut max), mała "chodzi" w nich cały dzień i nie spadają. Trochę się ścierają na palcach, ale generalnie polecam.

      Usuń
  2. Christmas, Christmas, ale Twoja grzywkaaaaaaaaaa! aaaaa!!!! <3
    Pola jak zwykle rozkoszna w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń

Im więcej komentarzy tym ciekawiej. Piszcie!