środa, 13 listopada 2013

Dla mamy i córy

Ja i Polka dziś walczymy ze światem. Mała wierci się w brzuchu towarzysząc mi dzielnie podczas wizyt u dentysty, u ginekologa, w szpitalu (odwiedziny), na uczelni i w Starbucks. Ciężko opisać, jak wielką czuję ostatnio ulgę, że Pola jest ze mną w tych wszystkich momentach. Mam ją przy sobie, mogę gładzić się po brzuchu, kiedy jest mi smutno, mała kopie, żeby dać znać, że jest ze mną. 

Kiedy po wszystkich tych zawieruchach związanych z pracą, domem, rodziną mam w końcu chwilę dla siebie, kiedy dodatkowo decyduję się na zakupy (internetowe, a jakże!) to wypada obdarować też tą małą kruszynkę. Nie zapominając oczywiście o sobie samej. Dlatego na dziś wybieram (albo raczej zaczynam zbierać na) zestaw mama + wyprawka dla różowej dziewczynki. Wszystko znalazłam na DecoBazaar.pl.

Dla mamy super koszulka ciążowa. Świetny design, przebojowe kolory grafiki. Cena 99zł. Projekt: NOSAMURAI, Cutting Edge Stuff. Kupisz ją tu: decobazaar.pl



A dla córy różowa wyprawka dla malutkiej dziewczynki. Projektant: mumco. Cena 150zł. Można ją kupić na decobazaar.pl.

W wyprawkowym worku znajdziesz: pajac - rozpinany na całej długości wraz z nogawkami
body z krótkim i długim rękawkiem - rozpinane na całej długości bez potrzeby przeciągania ubranka przez główkę maluszka

Buciki, czapeczkę, rękawiczki niedrapki i 2 grube pieluszki tetrowe. A wszystko w jednym worku. 



Być może nieco za dużo tego różu, ale... zawsze można robić zdjęcia czarno-białe. Dziecku powiemy, że miało być artystycznie i nawet, jak przydarzy się chłopak - nic się nie stanie. A wyprawka - urocza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Im więcej komentarzy tym ciekawiej. Piszcie!