wtorek, 26 listopada 2013

Ubranko na święta (i świętego Mikołaja)

Nikomu nie polecam bólu zęba i leczenia kanałowego. Szczególnie kobietom w ciąży. Całość odbyła się bez znieczulenia. Nie, nie jestem absolutnym hardcore'm zdrowego trybu życia ani eco mamą - nie porwałam się na tradycyjną "kanałówkę" na żywca. To stan przewlekły, ząb, który był w trakcie leczenia, kiedy zaszłam w ciążę. Dziś nadszedł ten dzień, kiedy ból przyćmił mi umysł. Musiałam znaleźć za siebie zastępstwo na zajęcia, a sama pognałam do dentysty.

Gnać nie było jak, bo rano spadł śnieg, a w aucie nie zdążyliśmy zmienić opon na zimowe. Przyszło mi więc przemierzać Śląsk starym Citroenem Saxo dziadka, który wymagał absolutnego skupienia, finezji i precyzji jazdy. Wróciłam wyczerpana, zaliczyłam kłótnię z mężem i tonę pracy administracyjnej. By mimo wszystko nie oszaleć zaczęłam puszczać muzykę świąteczną i przeglądać ubranka dla dzieci w nurcie mikołajowo-reniferowym. Szkoda, że moja Pola nie załapie się na tegoroczne święta. W przyszłym roku będzie już 10-miesięcznym bąblem! Nie powstrzyma mnie to przed skompletowaniem jej świątecznego zestawu ubranek.

Boże Narodzenie i niemalże miesięczny okres poprzedzającej je świątecznej gorączki to najpiękniejszy okres w roku. Uwielbiam ten czas odkąd na ryku ukazała się płyta Marry Ally Christmas (soundtrack świąteczny do serialu Ally McBeal). Od tamtej pory wszystko, co puchowe, śnieżne, pierniczkowe i choinkowe podbija moje serce. A oto co znalazłam:


Komplet pomocnika św. Mikołaja. www.smyk.com, 59,99zł.















Powyższy komplecik świetnie uzupełni bluzeczka z Piccolo Tesoro. Do nabycia również na www.smyk.com za 34,99zł














Cudowny pajac z Cool Club za 69,99zł to absolutny słodziak (również www.smyk.com)

A na noc oczywiście piżamka w reniferki - dwupak za 59,99zł. Nadal www.smyk.com.



Oby w przyszłym roku projekty były jeszcze słodsze a ceny zdecydowanie niższe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Im więcej komentarzy tym ciekawiej. Piszcie!