piątek, 1 listopada 2013

Nowy, kreatywny magazyn dla rodziców!

Pracowałam jeszcze niedawno z dziećmi. Uczyłam maluchy w wieku 4-9. Sama przyjemność, jednak trudności też sporo. Najwięcej czasu pochłaniało wymyślanie dla nich zabaw edukacyjnych, które mogłabym przygotować z domowych akcesoriów: taki kreatywny recycling.

Ku swej radości znalazłam dziś w sieci kompendium takiej wiedzy. Facebook zaproponował mi polubienie magazynu dla rodziców, gdzie znajduje się multum wskazówek, tipów i pomysłów, a także sporo dobrej grafiki (to dla mnie bardzo ważne). Pisemko młodziutkie (przynajmniej na polskim rynku), a już ma ponad tysięczny fanpage na fb. Rodzice to lubią. Mam nadzieję, że utrzymają się na rynku do czasu, aż moja mała Polka będzie mogła już korzystać z takich domowych rozrywek. Albo - pojawi się sekcja o kreatywnych zabawkach dla niemowlaków!

Zajrzyjcie koniecznie: FUNpik. Na stronie magazynu możliwość przejrzenia wszystkich numerów online! Screenshot jednej ze stron poniżej. Jako przykładna filolożka polecam: wyścig literek!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Im więcej komentarzy tym ciekawiej. Piszcie!