niedziela, 5 stycznia 2014

Zakupy dla Poli

Wyprzedaże! W internecie i w sklepach! Polka obkupiona tak, że sama nie wiem, w co ją mam najpierw ubrać!

Dziś odkryłam fantastyczną witrynę LeRedoute (oh la mode!) i skorzystałam z kilku promocji:

Cudny cardigan przeceniony o 30% (zamiast 75,56zł jedynie 52,88zł). Będzie idealnie pasował do rzeczy z H&M, które opisałam tutaj.

 Piżamka w identycznej cenie 52,88zł (również -30%). Sprawdzi się w duecie z rękawiczkami niedrapkami kupionymi za grosze na Allegro.pl - oczywiście różowe. 



Bluzeczka za 29,36zł (przeceniona z 54,56 o aż 45%). Spasuje do wszelakich półśpiochów. Zalety jednobarwnych ubranek są takie, że można je świetnie łączyć w dowolne kompozycje z różnymi wzorami.

W Smyku też dużo przecen. Atrakcyjniejsze na stronie internetowej, nie trzeba łazić po sklepie i nie widać, jak pieniądze uciekają z portfela. Zamówiłam więc (do odbioru we wtorek):
Boski zestaw: bluza, kaftanik, leginsy za 59,99zł (leginsy uzupełnią pakiet w kropki, bluza na chłodniejsze dni, koszulka jest cudowna)

W tej puchatej bluzie najbardziej podoba mi się motyw na lewej stronie. W kapturku też brykają leśne zwierzaki.

 Tu niestety moja mea culpa ;), bo kliknęłam przez pomyłkę rozmiar 68, a nie 62. Cóż, przyda się i na letnie miesiące. Wtedy już na 100% mała wyrośnie z półśpiochów z tego samego zestawu, które kupiłam wcześniej na 56 (tutaj). Może wymienię?

Jeszcze kilka rzeczy mi się marzy, ale to już musi pozostać w sklepach. Kasy brak niestety, więc albo ktoś kupi Poli na prezent brakujące (moim zdaniem) rzeczy, albo obejdziemy się bez nich. Trzeba mieć co kupować jak mała podrośnie!

Śpioszki H&M, 69,90zł
Koszulki firmy NEXT dostępne online lub na Allegro za ok 9 Funtów (ok 43zł)


Pajace do spania i nie tylko również marki NEXT
Cena to ok. 12 funtów (60zł za trzypak, na Allegro za ok 120zł)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Im więcej komentarzy tym ciekawiej. Piszcie!