niedziela, 2 marca 2014

Guga Kids Design vol. 3

Ten blog powstał po wizycie na Guga Kids Design vol. 2. Jak mogłam odpuścić sobie 3-cią edycję?! Czyżby Pola czekała na targi designu? Nie chce mi się wierzyć. Niemniej jednak - bawiłyśmy się przednio. Najpierw przeszłyśmy wszystkie stoiska sprawdzając, co, gdzie, jakie kolory.
Fragment baneru wewnątrz CKK

Gustaw (i Teodor) od Decoart z Dąbrowy Górdniczej

I jeszcze Stefan i Klara, również Decoart z DG

Stoisko Zazzu, fantastyczne wzory i kolory!

Literki robione na zamówienie i masa kolorowych pościeli od lilifranko.pl 

Fantastyczne lampy do pokoiku dziecięcego, Alama

Kolorowe zabawki od Kocikowo

Filili
Fluffy Colours i ich zabawki

Efektowna Natalia i jej Ekoubranka (sama kupiłam!)

Hocki Klocki, czyli kartonowe czary-mary 

Dużo kolorowych kocyków, bawełnianych, podszytych Minky - różne! Samiboo.com

Poduszki-rozgwiazdy, samiboo.com 

Zawieszki do smoczków, wróciłam z jedną z nich! La Lilu

Szycie z pasją


Później poszłyśmy zrelaksować się w Strefie Centralnej, gdzie chyba niedopłaciłam za pyszne ciasto czekoladowe! Cóż za zdziwienie, kiedy Pani na kasie powiedziałam, że za jedzenie płacimy wedle uznania. Uznałam na szybko, że 7,50zł za kawałek ciasta wystarczy, ale było zdecydowanie lepsze! Dookoła pełno dzieci, przygody Bolka i Lolka na dużym (i małym) ekranie:













Największa ruchliwość przy stoisku Złej Buki, co osobiście mnie cieszy :)


A na koniec fotorelacja rozdział III: Mali zdobywcy, czyli co dzieciom przyniosła ta edycja targów!









Mała gwiazda w ubranku by Diamentowe by Sysia

Za pół roku, przy kolejnej edycji spróbuję wystawić Instytut Doświadczeń: kursy, szkolenia, zajęcia edukacyjne dla dzieci, rękodzieło. Nowa oferta już prawie gotowa, pod koniec marca wielkie zmiany na instytutdoswiadczen.com. Zobaczymy, czy Pola pozwoli mamie trochę popracować, bo plany są duże!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Im więcej komentarzy tym ciekawiej. Piszcie!