poniedziałek, 19 maja 2014

Nowe, kolorowe

Instytut Doświadczeń dołączył do PROMOCJI RODZINNEJ na DaWandzie. Od dziś, godz. 10:00 do 26-go maja godz. 24:00 wszystkie produkty z kategorii dziecko, niemowlę są tańsze o 15%. WSZYSTKIE, nawet szalone nowości wczoraj uszyte:


Kocyk i poduszka niemowlęca w dwóch rozmiarach (mały 70x70cm, duży 96x70cm) podszyte ciepłą dresówką


Kocyki dwa (duży 96x70 cm i mały 70x70cm) w zestawie z podusią. Podszyte cienką dresówką. Ultra przewiewne i turbo śliczne!


Te również duże i małe (96x70cm i 70x70cm) - z podusiami. Podszyte grubą dresówką
Czyżby dzień dziecka był już niebawem? Dla Polki uszyłam taki jak ten ostatni - z różowymi parasolkami, z metkami paryskimi. Do tego osłonkę przeciwsłoneczną, której jeszcze nie przetestowałam i nie przymierzałam do wózka, więc wolę jej nie pokazywać. No... zawsze będzie mogła robić za... fartuszek ;)

7 komentarzy:

  1. Ach och, cudowności! i te paryskie metki,wybór materiałów wszystko ekstra! a moja maszyna odłogiem leży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobimy z nimi jakiś konkurs na Dzień Dziecka?

      Usuń
  2. Ale piękne ! Różowe parasolki przeurocze !
    Jestem za konkursem ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyyyystko piękne! Parasolki też uwielbiam :) I czekam już na osłonkę przeciwsłoneczną (w kropki :p) I metki paryskie absolutnie rządzą!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilkę jeszcze mi to zajmie... Obawiam się, że nie będzie to moje najlepsze dzieło. Osłonka dla Polki moooocno testowa wyszła i chyba za jakiś czas zrobię jej porządną :)

      Usuń
    2. Spokojnie, cierpliwość popłaca, czekam więc :) I bez paniki, na pewno wyjdzie cudnie!

      Usuń
    3. Tak, dam rade ładnie to uszyć, ale zastanawiam się nad funkcjonalnością tego ustrojstwa. Dziś ba spacerze myślałam, ze zwariuję z tymi tasiemkami wszystkimi. Odpinanie, przepinanie, Polka się wierci i mnie nie widzi, marudzi, zaslonka w gore, odpinanie, słońce swieci, zapinanie i tak non stop. Nie wiem czy nie wolę prowadzić wózka tyłem...

      Usuń

Im więcej komentarzy tym ciekawiej. Piszcie!