wtorek, 13 maja 2014

Stylówka Polki

Ależ ona rośnie! Prawie jak ja na diecie nutellowej (swego czasu). Poli wałeczki cudne się mnożą, centymetrów przybywa, dziewczyna dobija już do 60cm! Ze sporą ilością ubranek już się pożegnałyśmy, a ja nawet nie sfotografowałam mojej malutkiej w pięknych welurkach czy przewiewnych bawełenkach. Od jakiegoś czasu, by nie zapomnieć, co rano przebieram Polę, potem fotunia i zaczynamy dzień. A oto co w szafie piszczy:

Komplet ze Smyka: sweterek, body (3-pack) i spodnie (2-pack)
Sweterek okazał się hitem i bardzo nam służy, i w domu i w terenie. Spodnie niestety musiałam reklamować bo w 2 dni od zakupu zaczęły się rozchodzić na szwach. Body - re 
Spodnie z kotkami na stópkach pozwalają małej dostrzegać, że ma stopy. Super wygodne półśpiochy.

Do kompletu bluzeczka z kotkiem. Kupiłam ją przez przypadek na rozmiar 68 jeszcze będąc w ciąży i proszę - już na Polce. Nadal pasujące spodnie rozm. 56 grają w duecie z kaftanikiem (bo to w zasadzie kaftanik, nie bluzeczka)

Wyjściowa Polka nr 1 - kurteczka od Mothercare (przywieziona ze stolycy przez Paulinę) i czapeczka przywieziona z Rzymskich Wakacji przez Lady Mamę

Spodnie z zestawu HM newborn obecnie zamieniły się w getry, ale nadal dają radę

Bluzeczka z Zary, dar od ciotki Inki

Bluzeczka z laRedoute

Mój mały Smurf! Komplet z HM


Urocze śpiochy z HM - są baaaardzo długie. Na szerokość ledwo wchodzą. Nie dogodzisz!

Dalmatyńczyk vol.1 - body 3-pack ze Smyka. Świetne, wygodne, ale kolory szybko się spierają

Dalmatyńczyk vol. 2

Wyjściowa Polka po raz drugi. Tym razem czapeczka ze Smyka od ciotki Karoliny

Zestaw podstawowy: body i półśpiochy ze Smyka. Dla nas idealne, bo duże, luźne i turbo wygodne. Nie sprawdzą się na mniejszych osobnikach, bo na Polkę (moją kluseczkę) są i tak luźne

7 komentarzy:

  1. No cudna ta szafa Polki! Mnie totalnie zauroczył smerf i dalmatyńczyki :)))) Ja też robię M. zdjęcia w celu rychłej prezentacji stylówki, bo - w końcu - udało jej się wyrosnąć z pierwszych śpiochów (choć trochę szkoda bo były to moje ukooooochane śpiochy :) Polka boska, a dobra dieta nutellowa nie jest zła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalmatyńczyki to pewnie dlatego, że występują w zestawie z dresikiem z HM, który ostatnio miała na sobie Milly ;)

      Usuń
    2. Nieee, ja nie mam dalmatyńczyków (a szkoda!), tylko dresik z różową (a jak!) żyrafką na bluzie, oczywiście dostany w prezencie:) ale spodnie fajne są, nie?:>

      Usuń
    3. O, ja mam ten dresik z misiem :)

      Usuń
    4. dalmatyńczyki przepiękne, sweterek też cudowny! ogólnie kolorystyka bardzo mi się podoba, zresztą nie tylko ubranek, ale całego pięknego lokum Polki! No i te włosy Poli są przeeepiękne <3

      Usuń
    5. A mnie się podoba bardzo karuzelka- jest śliczna- skąd to?

      Usuń
    6. Namiary na karuzelkę znajdziesz tu: http://instytutdoswiadczen.blogspot.com/2013/11/dzien-darow.html?showComment=1400142645771 choć trochę się od tego czasu zmieniło, tj. drugie imię mojej córki. Nie ma w tym winy ciotki, ale okoliczności zadecydowały, nie wyglądała nam na Polę Barbarę tylko na Polę Agatkę :)

      Usuń

Im więcej komentarzy tym ciekawiej. Piszcie!